Tvarkau 2010 metų “stalčius“. Kaip žinia, mane buvo užpuolęs statistikos rinkimo virusas, kuris vis dar neprapuolė, nes nežinau, kas čia su manimi: senstu, sentimentalėju, ar šiaip einu iš proto, bet pasižiūrėti į save iš šalies, prisimenant, ką veikiau praeityje, man patinka.
Taigi, pateikiu 2010 metais matytų filmų sąrašą. Kai kurie jų jau yra papuolę į mano blogą ir net įkvėpę mane ilgesniems pasisakymams. Ieškantys čia siaubo, trilerių, fantastikos ar veiksmo, tikrai nusivils – esu jautrios prigimties, gyvenimas man dažnai atrodo pernelyg žiaurus ir beprasmis, tad laisvalaikiu visaip kaip bandau save nuteikti giliaprasmiškai. Kartais aišku viskas nukrypsta labiau į romantikos pusę... bet kas gi neturi silpnybių?
Geriausias praeitais metais, o gal net apskritai per gyvenimą, matytas filmas, aišku, yra Stalkeris, Turiu šiokius tokius rusų kalbos pagrindus, bet visko, deja, nesuprantu, tad žiūrėjau su titrais. Stalkeris yra kino poezija, tad sugebėjimas jausti originalo kalbos niuansus būtų įspūdį tik dar labiau sustiprinęs. Bet ir taip buvo įspūdinga. Nemeluoju ir niekam nepataikauju!
Ką išskirčiau dar? Ogi Pedro Almadovaro!! Ir tiesą sakant, taip ir lieku nesupratusi, kodėl jis laikomas genijumi, nes man jo filmai – vienos ilgos serijos muilo operos. Aš suprantu, Ispanija, aistros.. Man šaltai šiaurietei tik pavydėti. Bet dar kol kas nemačiau nė vieno šio režisieriaus filmo, kurį žiūrėčiau ne todėl, kad pradėjau ir dabar jau reikia pažiūrėti, kas čia bus toliau, o tiesiog atsipalaidavusi mėgaučiausi. Na aišku, būna ir blogiau už Almadovaro – jo filmus aš bent iškenčiu iki pabaigos.
Kas man šiame sąraše blogiau arba taip pat blogai kaip Almadovaro: Seksas ir miestas, Valgyk, melskis, mylėk, Makbetas, Laiškai Džiuljetai, Meilės narsa. Visa kita žiūrėti galima.
- Paris I love you
- New York I love you
- Prieš saulėtekį
- Prieš saulėlydį
- Brangus Džonai
- Kvepalai
- Stalkeris
- Skandalingoji plunksna
- Modiljanis
- Pasąmonė
- Pradžia
- Vietos parteryje
- Zero – alyvinė Lietuva
- Juli ir Julija
- Vaiduoklis
- Kloja
- Goja
- Gundanti klasta
- Elžbieta pirmoji
- Darvino apdovanojimai
- P.S.
- Oliveris Tvistas
- Robinas Hudas
- Dievo miestas
- Flandrija
- Išminuotojų būrys
- Rimtas vyrukas
- Imtynininkas
- Prisimink mane
- Šalti apkabinimai
- Coco Chanel
- Seksas ir miestas
- Tiesiog kartu
- Valgyk, meskis, mylėk
- Kalbėk su ja
- Makbetas
- Lengvabūdė nuotaka
- Laiškai Džiuljetai
- Jausmų galia
- Virtuvė sielai
- 8 pasimatymai
- Meilės šventė
- Kūdikiai
- Meilės narsa
dauguma pavadinimų išvien apie jausmus ;) aš neseniai pradėjau žiūrėti serialą Draugai, nors ir esu jį beveik visą matęs. galvojau gal jau nebus taip juokinga kaip anksčiau, bet, žinok, vis dar juokiuosi taip pat, o ir Rosas išliko mylimiausiu veikėju ;)
AtsakytiPanaikintiSakyčiau tik pirmi penki ir paskutiniai septyni tokie išskirtinai romantiškais pavadinimai, bet nepavadinčiau jų visų sentimentaliais ar prastais! :)
AtsakytiPanaikintiO Draugų visus 10 sezonų peržiūrėjau rašydama magistrinį. Naudojau jį anglų kalbos mokymuisi ir proto ilsinimui. Rosas, beje, - ir mano mėgstamiausias veikėjas, na man jis ne tik juokingas, bet ir labai simpatiškas.. :)
Aš vaikystėje/paauglystėje skaičiau Strugackių "Piknikas šalikelėje" - knygą, atseit pagal kurią statytas "Stalkeris" (nors ten tik viena idėja panaudota iš tos knygos ir dar pavadinimas - "stalkeris"). Tai va, knyga man be galo patiko, tik suerzino, kad tarsi be pabaigos (kaip ir daugelis man itin patikusių knygų). Kai pradėjau žiūrėti Tarkovskio filmą, tai buvo totalus nusivylimas. Tikėjausi pamatyti "Pikniko šalikelėje" ekranizaciją, o pamačiau kažkokį pusantros valandos pliurpusį glušių. Žodžiu, epic fail. Taip buvo jaunystėje. Būtų įdomu pažiūrėti filmą dabar, kai jaučiuosi truputėlį truputėlį labiau subrendęs ir truputėlį truputėlį protingesnis.
AtsakytiPanaikintiMane irgi dažniausia nuvilia knygų ekranizacijos. Nenuvylė tik "Skrydis virš gegutės lizdo", tiesa, filmą mačiau anksčiau nei paėmiau knygą ir filmas dar net geresnis, mano nuomone.
AtsakytiPanaikintiO kas dėl "Piknikas šalikelėje" - nėra ši knyga fantastikos žanro? Aš esu šito žanro priešas :)
man Rosas irgi simpatiškas, bet kuo toliau žiūriu, tuo labiau suprantu, kad man jis patinka dėl savo vaikiškumo (Džo ir Čendleris man atrodo vyriškesni), jo brandos lygis labai neaukštas ;)
AtsakytiPanaikintiAha, fantastikos :) Dabar ir aš nebeskaitau. O iki kokių 18 daugiau nieko kito ir neskaičiau, tik fantastiką.
AtsakytiPanaikinti@deathblow: man tai Rosas patinka, nes jis yra mokslininkas :)
AtsakytiPanaikinti@eewl: Vienintelė šio žanro skaityta knyga buvo Roneta. Pamenu, kad net patiko! O vos ne vienintelis šio žanro matytas filmas yra Avatar.
Oj kaip ačiū už sarašiuką. net 7 filmus siunčiuosi, nemačius dar :)
AtsakytiPanaikintiPasirodo, visai panašius filmus žiūrim, jei tik septynių nemačius :) Gero žiūrėjimo :)
AtsakytiPanaikintiAš tai mėgėja, kaip pati sau atradau, perskaitytų knygų statistika užsiimti. Tik, pagalvojus, kam tai daryti - juk jei knyga užsimirš, vadinasi tiek ir verta tebuvo. Ir kaip gera pasidarė, kai radau komentarą apie Stalkerį - kažkada ta knyga paliko stiprų įspūdį. Ir kaip nusivyliau filmu... Reikėtų dabar kur nors atkasti tą knygą ir paskaityti :)
AtsakytiPanaikinti